Like?:)

joi, 5 august 2010

Cele cinci simţuri în august + alte enervări

Ori mi se pare mie că toate îmi merg pe dos zilele astea, ori simţurile îmi sunt atacate la tot pasul.
Mă enervează:
* dârele de transpiraţie intersectate cu cele de parfum de damă ieftin cu miros de prăjitură, şi asta în spaţii deschise; e aşa de greu să te speli, să foloseşti un deodorant?
* soarele care-mi intră-n ochi pe lângă ochelarii de soare, făcându-mă să mă încrunt continuu; mă enervează el şi când intră prin ochelari, dar mai puţin.
* bormaşinile şi picamărele care s-au înmulţit frenetic şi odată cu ele a crescut numărul de decibeli pe stradă; înjurăturile, miuzicile, răsfăţurile ţipate şi motoarele turate nu se pun, că astea-s mereu.
* amăreala de praf urban pe limbă asortată asfaltului care de înmoaie; de ce am senzaţia că şi dalele se lichefiază?
* obiectele care brusc devin posesoare de bioenergie şi se lipesc de mâini când nici nu gândeşti.
* cerşetorii; ieri la o terasă au venit 3 în 5 minute, azi, într-un drum dus-întors de 10 minute m-au agasat 8 buc.
* frunza de la brandul de ţară, populismul băsescian, acalmia de pe bloguri, musafirii mulţi în perioadă scurtă, programul de 2 lei de la tv.
* încălzirea globală, criza apei potabile în Africa şi faptul că nu ştiu ce-o să fie în 2012 (între noi fie vorba, asta nici nu mă interesează, doar mă enervează).
În august cred că nici iarba nu creşte, la ce lehamite am eu acum. August ar trebui să fie timp de linişte obligatoriu, de răgaz, de altceva decât restul anului.
În care să faci nimic.
Plec în vacanţă, ceea ce vă doresc şi vouă.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Vacanță plăcută și uită enervările!

simf spunea...

Mersic, Adi, liniste si voua.

Odille spunea...

Buna Dimineata Simona!
Este prima oara cind comentez pe blogul tau.
As vrea, insa, sa-ti fac o marturisire si sper sa nu te superi.

Incerc sa citesc postarile tale care contin idei interesante, insa backgound-ul negru imi da o stare de neliniste si plec. S-ar putea sa fie si contrastul puternic intre background-ul puternic si scrisul alb.
Eu sunt sensibila la culori, dar s-ar putea ca si alti vizitatori sa simta la fel.

Iti doresc o vacanta frumoasa si fara enervari de nici un fel. :)

simf spunea...

Bun venit, Odille!
De ceva vreme ma gandesc sa schimb tema blogului, albul pe negru a fost initialul meu mod de revolta (negru pe alb pentru materie cenusie? facem noi alb pe negru!), acum cred ca e depasit. Timpul le asaza pe toate.
Multumesc de urari, si tie o vara linistita.

CT spunea...

:) Simon, tu ai nevoie de o fugă la munte sau la un concert rock. E doar o stare, va trece.

Odille spunea...

Simona, multumesc mult.

omudelamunte spunea...

Simona, şi pe mine mă enervează că scrii aşa de frumos!
Concediu cu răcoare sau căldură, după cum v-o fi starea de spirit!
Fetele sunt la vârsta când mai fac sau nu, concediul cu voi?

simf spunea...

@CT - asa sa fieeee :)
@Odille - done
@ODLM - ma bucur ca-ti place. fetele au 16.5 si 18 ani, teoretic n-ar mai trebui sa mearga cu noi in concedii. dar lor inca le place si asta ne bucura.

Odille spunea...

Simona, nu stiu cum, dar am intrat pe postarea ta despre catei si am lasat un mesaj.
Acest background este foarte placut si relaxant. Imi aduce aminte un pic de culoarea Florentei.

In privinta sureselor de iritare, am incercat sa functionez pe principiul "Imi merge din ce in ce mai bine", insa recunosc ca in Romania mi-a trebuit o doza foarte mare de umor, pt a repeta aceasta mantra.
Insa, de nevoie, am citit mult si am inceput sa invat sa ma bucur de lucruri mici, care devin mari atunci cind sufletul le descopera.
In Bucuresti, pe un fundal de stres masiv, ma bucur de frumusetea unor cladiri din centru. Multe sunt in ruina si atunci ma intristez, dar lupt sa-mi gasesc surse de bucurie.
Ma bucur de un cuvint bun de la un prieten, de o intilnire la o cafea cu oameni dragi. In felul asta lucrurile iritante se mai estompeaza.
Viata este scurta si anii frumosi zboara, asa ca trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa.

simf spunea...

Odille, comentariul e pus la textul despre Hades, la final de iulie.
Despre liniste, bucurie - atat de simplu este sa le avem, asa de usor e sa zambim. Trebuie sa evitam iritarile, sunt poluatoare prin definitie. Frumusetea pretutindeni, numai noi sa vrem s-o vedem.

Anonim spunea...

Pentru persectiva asupra naturii, interesant filmul: http://www.cinema.myzone.ro/filme-drama/antichrist-2009

M.R.

vic spunea...

brava, vacanta e buna la casa omului.
sa vii inapoi cu tolba plina.

:-D