Like?:)

vineri, 17 septembrie 2010

Bărbaţii care poartă ceas

Totdeauna mi-au plăcut bărbaţii care poartă ceas, bărbaţii care poartă ceasuri mecanice.
Mereu am avut impresia că ceasul la un bărbat e un mod de exprimare a stilului, un simbol al statutului, ceva mai adânc, mai adevărat şi mai personal decât motocicleta, decât maşina.
Cred că bărbaţii îşi aleg ceasul intuitiv, cum îşi aleg pantofii, cureaua.
Bărbaţii poartă ceas pentru ei înşişi şi pentru ceilalţi bărbaţi din jur. Ceasul nu te minte, el arată cu sinceritate statutul social al purtătorului, deschiderea lui intelectuală.
Îmi plac ceasurile lui Mădălin Voicu şi modul în care ştie să le poarte.
Îmi plac bărbaţii care ştiu să se îmbrace într-un parfum, îmi plac bărbaţii care nu poartă verighetă. Îmi plac bărbaţii care poartă ceas.

8 comentarii:

Geocer spunea...

E clar : Medelin s-a mai procopsit cu o admiratoare!

simf spunea...

@Geocer - o admiratoare a ceasurilor lui.

vic spunea...

eu cred ca //cei mai bravi barbati sunt aia care au cite un ceas in cap.

simf spunea...

@vic, ai dreptate. si sa fie punctuali.

fido dido spunea...

gata, plec la mall sa-mi iau ceas! mecanic zicei? c-am vazut un casio beton.

simf spunea...

@fido dido - ceas sa fie.

Ninulescu spunea...

Un ceas mecanic adevarat se numeste ori Vostok Komandirsk, ori Seiko. Casio sant pe baterie tip Quartz.

simf spunea...

@Ninu - fiecare barbat isi ia ceasul care-l reprezinta cel mai bine.
ceasurile spun multe despre cei care le poarta, numai sa avem urechi de ascultat.

la trening merge un casio, nu si-un atlantic insa.

:-D