Like?:)

marți, 3 aprilie 2018

Înfloresc grădinile





6 comentarii:

Anonim spunea...

" Imi sopteste inima - simte ca de-acum e primavara
Si nu stie nimeni gandurile care ma înconjoara ...
Infloresc campiile , canta ciocarliile , nimeni nu opreste primavara ,
Primavara - imi amintesti a cat-a oara - de lumina dragostei dintai ..."

I-am cantat piticei de ipsos din gradina ta ... ori parca era Alba ca zapada si tot din ipsos ?
Nu mai tin minte - a trecut mult timp de atunci , am trait multe iubiri de ipsos .
Ceilalti pitici de ipsos mai sunt la tine in gradina ?

simf spunea...

@Anonim - piticii sunt bine mersi, strajuiesc jardinierele cu sedumuri din curte (sunt trei baieti, din ciment turnat). salmonela (singura fata, manechinul) are haine noi si asteapta Pastele.

Anonim spunea...

In ordine !
Ma bucur sa aud ca toti sunt bine si la locul lor .
Va urez tuturor Sarbatori vesele si Paste luminos !

simf spunea...

@Anonim - Sarbatori frumoase si te mai asteptam pe la noi.

Anonim spunea...

Va multumesc !
Voi veni candva ... intr-un amurg parfumat de toamna tarzie .
Stiu ca ma vei trata cu dulceata de nuci verzi de prin amintiri si vom ascula cantecele Tatianei Stepa .
Ne vom aminti cum pitic fiind , mi-am pierdut pantofiorii fermecati in gradina ta si ne vom amuza de nazbatiile cu voie ori fara de voie pe care le faceam sub obladuirea ta calda , blanda , toleranta .
Tare sunt frumoase amintirile si prieteniile !

Voi veni negresit intr-un amurg de toamna .

simf spunea...

@Anonim - atunci sa asteptam toamna :)

:-D