Like?:)

marți, 10 martie 2020

Ce-am mai făcut


# Nu mai aștept iarna, nu mă mai tem că vine și nici n-o mai vreau, aerul miroase mai plin, pământul încă cere apă a recolte viitoare, păsările cântă a primăvară, până și vântul e altfel.
# Cum în toamnă n-am scurtat trandafirii, protecțiile țepoase din jardinierele de sedum au fost mai puține; peste iarnă unul dintre câinii mari a dormit în jardiniera cu sedum spectabile, așa că mai sunt urme fine de plante acolo.
# A plouat și-am stat pe terasă să ascult ploaia pe acoperiș, vălurită de-un vânt anemic, au fost zile nesuferite, cu burniță și vânticel ticălos, când n-am chef nici de mine, au fost zile cu soare parțial, prilej de bucurie și de planuri de grădinărit.
# A a venit un nene și a tăiat din pomi, am strâns crengile tăiate - mult a fost, și mai mult a rămas -; am butășit cimbru siberian, am pus semințe de căldărușe, chives, praz și am tăiat trandafirii din grădiniță (încă nu le-am desfăcut protecțiile de la rădăcină).
# A fost primul week-end în veste, trusa cu uneltele de floricultură a revenit în decor, am repus în funcțiune raftul-minisolar, spre bucuria pisicilor, care dorm acolo, am scos și spălat protecțiile de iarnă de la uși.
# Ziua crește vizibil, zumzăie albinele în soare, începem să cam ținem ușile deschise; domnul meu se joacă cu dihania de spălat sub presiune (abia aștept vremea caldă) și face constant pâine la mașină, iar eu abia aștept primăvara.

Niciun comentariu:

:-D