Like?:)

vineri, 22 mai 2020

Ce-am mai făcut


# Am pus fasole, să văd cum ne înțelegem cu ea, și muștar, facelia, lupin (care n-a germinat deloc, semințe din 2018), în speranța strunirii pirului; am pus ardeii în grădină – dădeau semne că vor să moară – în jardinierele mutate din curte pe care le cloceau câinii mari –, am pus și roșiile în noul strat înălțat, apoi a cam fost furtună zilele trecute, vedem.
# Bibilesc trandafiri și zone cu flori perene, flora spontană crește în mod alert, trandafirii au început să înflorească, întâi Sacsul, apoi Glorious și Rescht. Pomii au, în mod straniu, fructe formate și flori simultan, n-a apărut niciun călțunaș din semințele primite (să-mi fie învățătură de minte, să cumpăr la plic).
# Ne-a murit cocoșul, iar cel nou cântă straniu, încă nu m-am obișnuit cu glasul lui; cinci zile am avut șase pisici în casă (musafir Boris, al copilului nr. 1), acum avem cinci (mama domnului meu și pisica personală au plecat ieri). A plouat abundent și curentul a picat proporțional, CEZ cred că nu știe că suntem în mileniul III.
# Furminatorul e genial, mulge pisicile de părul mort, în 3 minute scoatem plete mai mult decât înainte în 15 minute, cu pieptăn, perie cu țepi și mânușă din latex. Fan curierul e funny, îmi dă mesaj că pachetul meu e la agenția din Timișoara și apoi îmi dă adresa de aici.
E tare fain să vezi cum cresc plăntuțele puse cu mâna ta, te simți cam demiurg: îți creezi realitatea proprie așa cum ți-o imaginezi.

Niciun comentariu:

:-D