Like?:)

luni, 25 mai 2020

Înainte de Înălțare


# După ieșirea din autoizolare, am fost la cumpărături la Auchan; mi-a plăcut, toată lumea cu mască (unii, cu ea pe barbă), distanță, nu era aglomerație. M-au bucurat nespus și doi copii alergând printre porumbei, în piața pietonală din centrul urbei.
# Ce-mi lipsește din lucrul de acasă? Linul din bibliotecă și dușul de dimineață, mirosul de cafea proaspăt râșnită, ca un odorizant, ore-n șir, în casă, liniștea plină de viață, grădinăritul 30 de minute la prima oră a zilei, țigara fumată cu soarele-n ochi.
# Am fost la cimitir, mormântul – o mare de maci cu tătăneasă înflorită, plus ceva viță sălbatică și coada calului, chiar interesant. Am fost în prima vizită după mai bine de două luni: grătar, curte.
# Nu mă mai spăl pe mâini compulsiv ca la început (dar mă spăl peste 20 de secunde), nici nu mai dezinfectez dezinfectantul, dar am iarăși mâinile uscate, cu toate loțiunile protectoare, părul mi se asprește de la poluarea orașului.
# E mai frig decât în mod normal în astă perioadă, evoluția plantelor e întârziată, cireșele abia încep să se coacă, a tot plouat și va mai ploua. Nu mă trage ața să fac nimic din trandafirii de dulceață (nimeni nu e fan trandafiri).
# Copilul nr. 1 e acasă cu Boris, motanul capitalist (care e fascinant în adaptarea lui: curajos, plin de tupeu, șmecher, oportunist, plus că mai e și negru; mi-e tare drag), domnul meu e în concediu, avem (aceiași) musafiri seară de seară, viața curge lin și dulce-primăvară târzie.

Niciun comentariu:

:-D