Like?:)

luni, 15 februarie 2021

+ / - în pandemie


+Am început să mănânc dimineața și am revenit la băut ceaiuri, nu zilnic.

-Când trebuie să plec de-acasă, mă schimb din trening în pijama (singurele ținute pe care le folosesc zi de zi), nu cu hainele deja pregătite.

+Cheltuiesc mai puțin pe mâncare – fac comandă online, nu mai merg în market, unde mi se mai agață câte ceva de mâini. Am realizat câte chestii inutile -  sau să le spunem neobligatorii - cumpăram, în condițiile în care mergeam oricum cu listă clară.

-Au crescut considerabil cheltuielile casei, cu accent pe încălzire.

+Am randament crescut al muncii și am și timp simultan.

-Pisicile și câinii s-au obișnuit cu mine acasă și sunt disperați când ies pe poartă.

+ și - Cum nu sunt tocmai un animal social - îmi plac oamenii, dar nu prea aproape de mine, nici prea mulți simultan – distanțarea socială îmi vine mânușă; dar constat că-s mai asocială pe zi ce trece.

Un comentariu:

Valentina spunea...

Doamne-ajuta ca mai sunt si altii ca mine, credeam ca sunt eu ciudata!:)). Noi am facut mutarea la tara, cu tot cu copii, fix in vara lui 2019. Cred ca ma urcam pe pereti daca ramaneam in Buc in perioada asta! Si, in plus, singurele zile cand ies din curte sunt alea cand merg la mall (adica in dedeman :)), la 100 km de casa).

:-D