Like?:)

vineri, 13 iulie 2012

Maşa fără extraterestru





4 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Motanul meu cel negru, Catranel, s-a mutat pe Pajistile-Verzi-ale-Raiului-cu-Soricei-si-Pasarele.
Am ramas fara pisica neagra...
Nu stiu de unde sa fac rost de o asemenea pata intunecata in cardul meu de mate.
Masa e superba, se vede din imagini ce nebunii are intre ureche, mititica de ea! :)

Anonim spunea...

Buna seara!!sant Sanda!imi place pisi',am si eu una alba cu coada neagra si-o pata la un ochi.Imi plactoate pisi'-le in general.Pe a mea o cheama Maritza[contesa]si e tare nazdravana .Doarme cu mama mea de 82 ani,o spala pe par, pe fatza,mananca amandoua mai mult sau mai putin din aceeasi mancare cateodata,iarna doarme sub patura cu mama pe burta ei.Vara ii da bataie de cap pentru ca doarme afara si mama o cauta,o asteapta,o striga[dimineata la ora 5],cand dorm vecinii-stam la casa.Cand binevoieste sa vina starneste toti cainii atat e de tacticoasa:se opreste in fata tarcului lor isi trage o spalatura...Iar peste zi pandeste prin gradi':-o cartita,un catelul pamantului,o vrabie ,o soparla,intr-un cuvant tot ce poate prinde ...Si tot ce vaneaza ii duce in casa lui mama sa vada si ea,sa guste daca vrea,...Si daca se aud tipete sau o gasesc pe mama cu matura in mana scormonind pe dupa vreun fotoliu sau dulap,atunci prada era vie si recalcitranta .Daca dupa doua zile apare vreun miros ciudat.. atunci tre'sa trag fotoliu sau sa"iau urma" sa gasesc cadavrul.Asta e Maritzi a noastra>>
pupici !pot sa mai trec pe aici??

simf spunea...

@Diana - imi pare nespus de rau, offf... daca masha face vreun pui negru - ea stie ce iubiti a avut - vrei sa-l pastrez pentru tine? vreau sa dam puii dupa 2 luni, ca sa invete de la mama lor sa prinda cartite, soareci, broaste, pasari, gusteri, serpi...

@Sanda - bun venit! contesa ta e contesa, e firesc sa vina cu prada la impartit:) mai vino, cu drag te astept.

Anonim spunea...

Sa stii ca asta cu vanatul e in adn-ul matzelor.Pisicile mele au ajuns la mine pe la aprox 2 saptamani-erau aruncate la tomberon! Azi la maturitate vaneaza tot ce misca...e instinctul de vina..

:-D