Like?:)

miercuri, 10 septembrie 2014

Policrom








4 comentarii:

Promotia 2023 spunea...

Cum le cheama pe doamnele din ultimele foto, cele cu rochita verde deschis si palarie roz? Le-am vazut si la o pensiune in Polonia si tare mi-au fost dragi, dar evident nu am reusit sa aflu numele lor pentru a le invita si in gradina mea.

simf spunea...

@oana - sedum spectabile se cheama, e o planta perena, i se mai spune iarba grasa.

vax albina spunea...

Sa nu râzi. Florile mele preferate sunt "ochiul boului". Poate unde sunt născută toamna şi prietenele nu aveau bani de flori sofisticate.
Le culegeau din grădină.
Ai?

simf spunea...

@vax albina - anul acesta nu, din semintele recoltate de mine n-a iesit una (si nici nu s-au autoinsamantat). insa am sursa de unde sa iau din gradina - imi place mult combinatia gura leului - ochiul boului.

:-D