Like?:)

miercuri, 17 septembrie 2014

Poveste despre un creion roş-albastru pentru Remus și cartea lui

În baia noastră albastră locuiește un creion; e roș-albastru, îl cheamă Koh-I-Noor, nu e stelist și în mod normal stă pe etajera de deasupra chiuvetei, alături de o gumă Factis și două reviste Sudoku. Cred că nu-i mai ajunge spațiul vital și din acest motiv frecvent evadează în chiuvetă – acolo e bine pus în valoare pe fundalul alb și-apoi are mult mai multă libertate. Creionul e ajutat de o pisică, întotdeauna neagră, care urcă pe etajeră și apoi pe geamul de la baie în scopul furişării din casă; în drumul ei, pisica ajută simbiotic creionul să evadeze - pisica neagră aduce ghinion, o știm cu toții, dar când sunt două pisici negre, pe principiul negării negației, ghinionul dispare și mă întreb dacă nu cumva devine noroc. Mereu apare o dilemă – care dintre cele două pisici negre a dărâmat creionul roș-albastru în chiuveta albă și guma albă în găleata albastră de mop? Dacă Zombie nu ar fi dispărut ar fi fost chiar o trilemă.
Remus Pricopie are și el vulpea lui, dar el nu e prietenul meu imaginar; prietenul meu imaginar Remus scrie acum o carte, pe care m-am cam plictisit s-o tot aștept.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai, ca mi-a placut. Mai, Simona, tu scrii poezie!

simf spunea...

@Ada - nope, doar ma joc :)

:-D