Like?:)

vineri, 12 decembrie 2014

Chestionarul lui Proust

Te spui prea mult, îmi zice într-o zi cu drag ea. Dai prea mult din casă, mă dojenește domol el. Nu mă spun, nu dau din casă; spun unele lucruri când fie mi se pare că au relevanță, fie că se leagă de altceva ce merita spus, răspund zâmbind cald.
Ai curaj să pui chestionarul lui Proust? Dar completat pe bune. (el) Nu-i curaj, pot s-o fac. (eu) Fă-o! (ea)
Chestionarul l-am completat în două etape și n-am mai modificat nimic. Ca să-l postez a luat însă ceva vreme.
1. Principala mea trăsătură – spontaneitatea
2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat - onestitatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - puterea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - corectitudinea
5. Principalul meu defect - cinismul
6. Îndeletnicirea mea preferată - calculatoritul
7. Fericirea pe care mi-o visez - autarhia
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – pierderea unuia dintre cei mai dragi
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - acasă
10. Culoarea mea preferată - albastru
11. Floarea care-mi place - trandafirul
12. Pasărea mea preferată - vulturul
13. Prozatorii mei preferaţi - Borges, Agârbiceanu, Dostoievski
14. Poeţii mei preferaţi – Baudelaire, Esenin, Poe
15. Eroii preferaţi din literatură – Don Quijote, Micul Prinţ, Svejk
16. Eroinele preferate din literatură – Mary Poppins, Doamna T., Alice
17. Compozitorii mei preferaţi - Rachmaninov, Freddie Mercury, Bob Dylan
18. Pictorii mei preferaţi – Van Gogh, Picasso, Dali
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - Solomon Marcus, Alan Turning, Bill Gates
20. Ce urăsc cel mai mult – veleitarismul 
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere - empatia
22. Cum aş vrea să mor - împlinită
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă – cele plecate din premise eronate
24. Deviza mea – Mai bine să regreți că ai făcut un lucru decât că nu l-ai făcut. (M. Twain)

Care mai dorește, care mai poftește să facă și el chestionarul? :)

7 comentarii:

Dani P. spunea...

Nu-i usor de complectat ... De ce e "al lui Proust" ?

simf spunea...

@Dani - se spune ca el a fost primul cu ideea

cristina spunea...

O sa-l completez si eu, dar nu acum. Se pot face si comentarii pe margine? De ex., de ce-ti plac femeile puternice? Bine, aici poate ca ar trebui definita femeia puternica in viziunea ta ...
Si iata o problema de logica: daca nu-mi place opusul femeii puternice, asta ma contureaza (nu gasesc acum cuvantul potrivit) automat ca placandu-mi femeia puternica? Ca nu prea e asa ...

simf spunea...

@cristina - se pot face comentarii, da-da-da! :) imi plac femeile care n-au nevoie de un stalp-mascul care sa gandeasca pentru ele, de exemplu. cred ca opusul oricarei extreme e tocmai moderatia - daca nu-ti plac tipele roscate nu inseamna ca automat esti fan blonde; sau brunete; sau satene. sau.

cristina spunea...

Atunci, sa comentam pe alocuri, zic:
1. Principala mea trăsătură – spontaneitatea CONFIRM POZITIV. ESTI. UIMITOR DE. ITI STA BINE.
2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat - onestitatea NU CERI MULT, APARENT.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - puterea. AICI AM OBIECTII, DAR LEGATE STRICT DE MINE.
5. Principalul meu defect - cinismul CAND ZICI ADEVARUL OMULUI IN FATA SE CHEAMA CA ESTI CINIC? CA ATUNCI NU PREA PARE DEFECT, DAR TE CRED PE TINE, TU STII MAI BINE.
7. Fericirea pe care mi-o visez - autarhia AM CAUTAT IN DICTIONAR. EU SUNT DE ACORD CU ASTA, DAR UE SI ALTII CRED CA NU NE-AR MAI PRIMI PE LA EI ...
18. Pictorii mei preferaţi – Van Gogh, Picasso, Dali. DALI SI VAN GOGU DA, PICASE ALA NU PREA, E MULT PREA ȘUI PENTRU OCHII MEI. ESTI DE ADMIRAT DACA-L INTELEGI.
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere - empatia CE SA FACI CU EA? SA TE DOARA TĂTI CELE?

simf spunea...

@cristina - :))))))
acu', depinde si cum ii spui adevarul omului in fata. un pic de empatie la casa omului zau nu strica. sau asa cred.

Anonim spunea...

Da!!si cu empatia asta e de belea !! ...ca daca in lok de ciomag dai asea cu Empatie,..se duce dreaq look- ul tau dupe fsta pamantului ,ai perdut Europa,Terra ,alte cele ..pen' ca ala lovit de empatia ta sufera la greu si iti da jegul de exemplu la toti ba mai si pune de la el ca sa isi carpeasca suferinta creata de empatia ta...eee cunosc io cazuri cand..nu ca ar conta dar ...no..sanda.

:-D