Like?:)

joi, 11 decembrie 2014

Efectele apei în decembrie






8 comentarii:

cristina spunea...

vaaaaai, ce fata are zavod! cred ca asa ar arata si max daca n-ar fi negru :)))))

simf spunea...

@cristina - inca in poza asta e chiar bine, sa-l vezi dupa scufundarile in lac si tavalirea prin cenusa gainilor :)

Mihaela T. spunea...

Exact la ce a spus Cristina ma gandeam si eu cand l-am vazut pe Zavod. :) Asa ar arata si Jim (ciobanesc german) daca nu ar fi maron/negru. :)
Da' Zovad e cri-mi-nal! :)

simf spunea...

@Mihaela - daaaa, mai ales cand vine si ma iubeste... iti imaginezi cum arata blugii mei negri dupa :)

Mihaela T. spunea...

Simona, sa stii ca m-am gandit si la asta, dar nu am vrut sa-ti reamintesc. :):):)

Ana Maria spunea...

Hahaha... Zavod e criminal de dragut, chiar si asa murat.

ina spunea...

Bietul câine, e plouat... și la propriu și la figurat ☺

simf spunea...

@Ana Maria - e optiunea lui muratul :)
@ina - da' cine-l pune sa doarma in ploaie, pe ciment, in fata terasei? (nu cumva sa piarda el un cuvintel din ce vorbim noi acolo) :)

:-D