Like?:)

joi, 11 decembrie 2014

Pe fugă

  • Animalele de pe moşie sunt în principiu bine, găinile sunt îmbrăcate, nu fac ouă, dar se plimbă fericite prin zonă; pisicile sunt grase şi împânzesc casa cu urme de lăbuţe, Zăvod a mai crescut, pare slab şi e mereu crunt de murdar. Hades mai are un pic şi hibernează, lui Castor nu-i place deloc frigul, domnul Morcov cred că ar cam vrea să se mute cu totul la noi..
  • Plantele au intrat în repaos vegetal, nu mai e nimic verde în zonă cu excepţia coniferelor, şi pătrunjelul a cedat - Zăvod nu suportă niciun fel de folie, pet, apărători nicăieri.
  • Noroiul e atoputernic şi omniprezent, în tot restul vieţii mele n-am avut parte de atâta ca în ultima lună, deasupra şanţurilor pământul se lasă şi asigură bălţi cu margini paralele.
  • Sunt bine în principiu, mulţumesc de întrebări, am strâns iarăşi oboseală la greu, am probleme cu fonturile şi-am pierdut oareşce texte şi idei - a crăpat definitiv documentul. 
  • Mi-e dor de soare şi de concediu.

Niciun comentariu:

:-D