Like?:)

marți, 28 iunie 2016

Fără titlu

Duminica dimineaţa, zăpăciripită, soarele răsare pentru mine şi-n minte-mi umblă High Hopes, Pink Floyd.
The grass was greener...
Îl tund pe domnul meu, scurt ca-n armată, şi mă uit zâmbind la tipul care seamănă cu el - bună, străine, îmi aminteşti de cineva.
The light was brighter...
E cald, cuvintele-mi răguşesc în gât înainte să le cânt, intru-n dvd-uri să le aşez; Clebsiela e creepy rău de tot, nu, nu mai trec pe sub bolta de vie.
The taste was sweeter...
Sunt dj şi o jumătate de zi 5.1-ul trage din greu. Hard, heavy, alternativ; şi balade rock pentru domnul meu.
The nights of wonder
With friends surrounded...
Vin şi prietenii şi tare bine e; acum cu gust de-atunci, aici cu gust de-acolo, nimic forţat, timp lin, cu zâmbet şi drag.
The dawn mist glowing
The water flowing
The endless river...
Moment în care aş vrea să dau stop timpului și știu că n-am buton pentru asta.
Forever and ever.
Alexandra, cântăm împreună?



Niciun comentariu:

:-D