Like?:)

vineri, 3 iunie 2016

Ultrascurte

* Timp agitat, restanţe, nu e timp pentru toate, miros de ceai de guturai în aer, uliţă în lucru, ştii când pleci, nu ştii când vii.
* Roşii static-galbene, ardei devoraţi de limacşi, verze în nemişcare, trandafiri cu port jos, pelin şi valeriană aspirând spre înalturi.
* Cireşe mâncate direct din pom, salată făcută din verzituri diverse din grădină, roiniţă şi mentă la uscat, leuştean în oţet, sirop de trandafiri, roiniţă, mentă.
* Cosit, cosit, cosit, multă apă în sol, floră spontană altoită, volbură în flori, gaiţe inspectând curtea, găini cu alopecie, pui atleţi.
* Scaune noi pe terasă, bună invenţie chiuveta din grădină, hamuri de forță pentru cele două câinuțe și Zăvod.
* Şoarece aproape mort uitat în locul de masă de Igor, plete de Fridă lăsate generos prin casă, stomatită la Jinx și mers la vet, doi câini lăţoşi făcând baie-n lac simultan.
* Patru câini dormind expandaţi în drum, patru pisici acaparând locurile de stat jos, patru case locuite în preajmă, patru ani de când avem bucătărie de vară.
* Pepsi evadând din hamul cu autostrângere (al treilea, a desfăcut carabina), Pepsi furând textilele lui Hades, Pepsi încercând să desfacă zgarda Urmei - aspiraţie spre libertate.
* Start la sezonul de şlapi – galbeni cu portocaliu -, decor în casă fără lăzi cu lemne, pălării şi ochelari de soare, supraproducţie de ouă, curcubeu personal deasupra castraveţilor.
Început de iunie.

6 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Simona, la ce folosesti leusteanul in otet?
Mi-a placut faza cu nazdravana de Pepsi care vrea sa-o elibereze pe Urma de zgarda. :)

simf spunea...

@Mihaela - la ciorbele acre, pe timpul iernii. si mai pun si o combinatie de ardei iute, leustean, otet tot in acelasi scop. (se ia cu lingura din borcan si se pune direct in farfurie)

cristina spunea...

Pe bune? Pepsi a incercat s-o elibereze pe Urma? Ce tare!

simf spunea...

@cristina - pepsi e o divolita, are idei, initiative, smechera cat incape si o aspiratie catre libertate... :)

cristina spunea...

Bravo ei :))) Nu degeaba a nimerit la voi. La altii nu cred ca ar fi avut viata lunga cu asa personalitate.

simf spunea...

@cristina - eu am ales-o, mi-a placut ca e smechera si libera. remember la masha, am vrut matuca mai nebuna, mai rea, mai vorbareata, neagra clar. adica... ce se adopta cel mai greu sau deloc (si n-am regretat, sunt sigura ca asa va fi si cu pepsi, dar mai incolo, ca acum imi mananca sufletul)
am mana buna, nu? :)

:-D