Like?:)

luni, 12 martie 2018

Cum a fost sâmbătă la Ploiești


Drumul per total ok, Găești și Târgoviște semnalizate mai mult nu, liber la dus, liber la-ntors, am ajuns mai repede decât ne așteptam. Palatul Culturii, frumos foc, locuri de parcare din belșug, chiar dacă e în plin centrul orașului.
Oameni veniți din Chișinău, Buzău, București, Ilfov, Ialomița, Prahova, Argeș, Dolj, Botoșani, Alba, Bacău, Covasna – o bună bucată de Românie.
Plante cu rădăcină, ghivece, butași; minuni de trandafiri, răsaduri, semințe, plante de interior, flori; arbuști, pomi fructiferi, bulbi, rizomi, sâmburi; maia pentru pâine, granule de chefir, căline; sarmale cu păsat în stil basarabean (interesante), lichior de indrușaim, turtă oltenească (cu făină și mălai), covrigi de Buzău.
Oameni dragi pe care îi cunoșteam, oameni pe care i-am cunoscut acum, bucurie, îmbrățișări, vibrația specială a întâlnirilor grupului Semințe cu suflet, stai că ți-am adus ceva.
Am primit o mulțime de minuni și m-a surprins faptul că oamenii mi le-au adus special - aveau etichete cu numele meu. Am luat de la piață semințe de roșii – la Pitești n-am avut vreme nici să văd ce anume a fost pe mese – și de flori care erau în grădinile bunicilor: regina nopții, ochiul boului, gura leului, zorele etc. Apoi, zmeură, tufănici, garofițe, iriși pitici, usturoi de tuns, un trandafir și nu mai știu acum.
N-am făcut poze (acestea sunt făcute de draga de Oana), am preferat să mă bucur de moment, încă n-am apucat să plantăm totul, dar e și astăzi o zi. Și, cum la capitolul timp stau dezastruos, probabil o vreme nu voi mai posta.
A venit primăvara.





2 comentarii:

vic spunea...

oare de ce in mizerabila mea urbe, nu se face un astfel de tirg?
la noi primăvara vin cei din Matca, cu răsaduri, care anul trecut au fost scumpe si multe au murit.

simf spunea...

@vic - a fost si la galati, pe 25 februarie, șa universitatea dunarea de jos.

:-D