Like?:)

miercuri, 28 martie 2018

Succint


  • Ca în fiecare primăvară, a intrat apă în beci (de unde o scoatem cu pompa de apă murdară) și au apărut infiltrații în puț, motiv pentru care apa virează în galben. Am cumpărat apă plată pentru băut, nu-mi place deloc, n-are gust, n-are savoare, e doar udă, așa că am senzația că beau apă pentru fierul de călcat.
  • Câinii încep să năpârlească, pisicile au fost mai harnice, ele acum continuă operațiunea, s-a deschis sezonul la căpușe și, ca de obicei, Igor a venit cu ofertele promoționale.
  • Iasomia de iarnă rezistă eroic după trei ture de ger și zăpadă peste florile ei și se încăpățânează să evolueze-n galben, zăpada se topește și de sub ea apar lalele, narcise, zambile viguroase și neintimidate de tura asta hibernală.
  • Bună invenție ușița de pisici, mă întreb de ce nu m-am gândit mai devreme să luăm una, mâțele intră și ies fix când vor, nu-mi mai fac griji când afară e frig și noi întârziem cu ajunsul acasă, nu mai strig noaptea ca apucata vreo mâță năroadă care umblă teleleu.
  • Găinile ouă responsabil, avem deja supraproducție, Frida a învățat să ridice cu dinții capacele de pe cratițe, Zăvod împinge cu botul ivărul de la poarta din față și nu mai putem intra în curte decât sărind gardul.
  • Vremea se încălzește ușor, ziua crește, gărgărițele care au iernat în casă zboară haotic în extindere, păsărele gureșe vin la castroanele câinilor, țapi tineri se aleargă în livezi a întrecere, iepurii s-au zăpăciripit de tot și admiră peisajul de pe drum.
Dap, vine primăvara.

4 comentarii:

Anonim spunea...

sigur nu e o pacaleala? daca tot se apropie ziua cu pricina :)

Mihaela T. spunea...

Vine, vine de-ndata ! Ce bine ! :)

simf spunea...

@Anonim - nu are cum, ca m-am gandit eu :)

simf spunea...

@Anonim - nu are cum, ca m-am gandit eu :)

:-D