Like?:)

miercuri, 31 octombrie 2018

Cadó






7 comentarii:

Laura spunea...

Aveti grija cu aparatul cu aerosoli. Sotul meu si fetita au facut pneumonie din cauza ca a fost folosit intr-o anumita etapa a racelii - desi expectorau (la recomandarea medicului).

simf spunea...

@Laura - poti, te rog, sa-mi dai mai multe detalii?

Laura spunea...

Aparatul cu aerosoli se foloseste intr-o anumita etapa a racelii. Daca expectorezi deja, nu trebuie utilizat pentru ca secretiile aluneca in plamani. Eu regret ca l-am cumparat ca sa fiu sincera. Am un model (tot laica) cu baza mai ingusta si nu are deloc stabilitate.

simf spunea...

@Laura - multumesc. cred ca merg la un pneumolog cu aparatul sa-mi povesteasca el ce sa fac cu aparatul si mai ales ce si cand sa nu fac.

Laura spunea...

Da, un medic bun te poate lamuri. Sanatate!

simf spunea...

@Laura - mersic :)

Mihaela T. spunea...

Foarte util dusul bucal. Eu il folosesc de vreo 6 ani.

:-D