Like?:)

marți, 12 februarie 2019

Februarie, mai la jumate


# A fost cald, prea cald pentru zilele din calendar, aerul a căpătat alt gust, până și mirosul parcă e altul; păsărelele sunt din ce în ce mai gălăgioase, căprioarele coboară spre sat, au ieșit albine la prospectat zona. Zăpada s-a topit și-au răsărit ghioceii și o dată cu ei, oasele istorice și jucăriile câinilor prin curte; ziua crește, pisicile nu mai vor în casă, doar jucându-mă cu laserul ce le conving să vină.
# După o lungă perioadă, am avut condiții optime de măturat platformele cu ciment și am demarat ușor curățenia de primăvară: am reușit să atac jumătate din zona de trandafiri – greblat, că nu strâng frunzele din toamnă și în plus am constatat că stimulează verdele ascendent dacă o fac în ochiurile iernii, așa, în februarie. Prilej cu care am descoperit frunzuțe crude la tufănici și la unii trandafiri; încă n-am desfăcut trandafirii, pe final de martie o fac, că știu eu că mai vin zăpezi.
# Câinii și pisicile se soresc în perechi, pe culori, vulpi în rut se ceartă-n lizieră, Mașa iar își cunună haios ochii, de nu mă mai pot concentra la nimic. A apărut în zonă un motan semănând parțial cu Frida; nu se teme de oameni, arată foarte îngrijit, e doar curios. Mă miră că nu e portocaliu, noi aveam musafiri doar domni morcovi.
# Am mai făcut o curățenie în lista de prieteni pe facebook, așa că am șters: edituri, librării, muzee, magazine de orice, conturi inactive pe moment sau fără activitate de o lungă perioadă; oameni cu care nu am interacționat niciodată, al căror wall nu-mi spune nimic, cu care aveam în comun doar prieteni virtuali, eventual un “mulțumesc pentru acceptarea prieteniei” scris acum 3-5 ani; oameni care fac politică (când am chef de politică, mă orientez singură, n-o vreau de-a gata în news feed); și, nu în ultimul rând, oameni care au interacționat cu mine prin „fie ca...”, „dă mai departe”, „hai la cafeluță”, știți voi, inimioare, pupături, nopți de vis, alea-alea, toate – pe mesagerie. Suntem în același grup de facebook? Nu-i musai să fim și prieteni. Atâta vreme cât blogul are pagina lui, poate fi urmărită de oricine; contul meu e privat și în timp vreau să nu mai amestec casa cu masa (work in progress, că am ajuns de la 1700 și la sub 800, mai am).
Ce voiam să vă spun, de fapt? Declar deschis sezonul 2019 la febră musculară de week-end.

Niciun comentariu:

:-D