Like?:)

joi, 13 iunie 2019

Iunie mai spre jumătate


# Plouă repezit, apoi e soare, iar plouă, e cald, iar soare, iar un strop de ploaie turbată pe finalul zilei; grădina e luxuriantă, verdele e atotputernic, ici-colo accente de alb sau roșu – flori sau frunze -, trandafirii sunt primadone, iar tăiatul florilor trecute mi-e ocupație aproape zilnică.
# Am periat mâțele responsabil - în două ture, periatul de final de năpârlire -, am terminat curățenia de vară pe terasă; am făcut două ture de sirop de trandafiri și una de dulceață – probabil voi mai face, că pomii n-au urme de fructe, iar arbuștii fructiferi sunt prea puțini să ne asigure recolta necesară.
# Afide și fungi, bălării și melci, avem di tăti, cum refac barierele grunjoase sau stropesc, cum începe ploaia; plantele din răsad sunt puse în grădină sau ghivece, mai puțin dovlecelul la metru și pepenii urcători, că nu le-a făcut domnul meu suporturi. 
# Trebuie să tund forsiția și iasomia, să tai frunzele de la narcisele albe ticăloase care aproape că n-au înflorit în astă primăvară, să culeg plante pentru uscat, să...; înainte însă musai să se mai domolească ploile.
# Am văzut o păpușă «realistică», cu păr natural, trup din silicon cu ceva metal probabil înăuntru; m-a oripilat, senzația la atingere a fost cruntă, de ce-ar face cineva o chestie așa morbidă?, iacs! 
# Vine un week-end prelungit cu cupil capitalist acasă, cu ceva canastă la ore mici din noapte, eventual și c-o plimbare mică spre nord, plus că duminică face domnul meu o vârstă încă faină (anul viitor schimbă prefixul în 5). Abia aștept.

Niciun comentariu:

:-D