Like?:)

miercuri, 1 aprilie 2020

1 aprilie fără păcăleli


# Am trecut la ora de vară, pe care o urăsc din tot sufletul, sunt în autoizolare, cu telemuncă, mama domnului meu este la noi, cu tot cu mâța din dotare; situația e inedită, lucrurile se așază pe coordonate noi, pot spune doar că trăiesc aste vremuri speciale în mirare (și-n miros de pâine caldă, care mă ucide ea...).
# A fost o zăpadă mieilor, a fost a doua, acum e a treia: peste flori de corocoduș și prun, peste forsiție, narcise, zambile și iasomie de iarnă. Noaptea de 31 martie spre 1 aprilie 2020 a arătat fix ca o noapte de revelion - vine Paștele cu atmosferă de Crăciun.
# Domnul meu a demarat o terasare – pământul nostru e în pantă – și a făcut un strat înălțat ca margine a unei prime trepte; din popi de 8/12 dați cu ulei de in, în speranța unei rezistențe cât mai mari în timp.
# S-a deschis sezonul la căpușe și la adus gușteri în locul de masă, din sat se aud nunți pisicești, de pe terasă vedem câte șase căprioare simultan (fazanul și găinușa lui au coborât deja). Hades încă slăbește și mă întreb până unde, Jinx doarme dimineața în suportul minisolar pentru ghivece, celelalte dihănii sunt bine, în limitele legale.
# Mulți oameni amabili pe lumea asta, pagina de facebook a blogului aproape că nu mai există, au rămas doar actualizările de poză de profil etc.; când încerc să distribui pe ea link către blog, îmi spune că: „Mesajul tău nu a fost trimis pentru că ar conţine elemente pe care alţi utilizatori de pe Facebook le-au raportat ca fiind abuzive.”. Cine, de ce, zău dacă pricep, în condițiile în care am dat share de la blog doar pe pagina de facebook a blogului, iar contul personal e liber ca pasărea cerului.

4 comentarii:

Adriana spunea...

Lasa Simona ca vine ea si vara! Nu stiam ca ai si pagina pe facebook dar am gasit-o si de acum o urmaresc!

simf spunea...

@Adriana - ca tocmai mi-a omorat-o fb. :)))

Aur spunea...

Si eu am avut intentia de a terasa cu lemn .Un taran batran mi—a zis ca e o treaba de vreo 5 ani rezistenta lemn in pamint .Am mers pe bucati mari de beton spart pe zid de pamint putin inclinat .Rezista de 5 ani.Il las mostenire .:)

simf spunea...

@Aur - in visele mele, mi-as dori o terasare cu gabioane :)

:-D