Like?:)

joi, 11 iunie 2020

Raport de activitate. 11 iunie

# Au fost 77 de zile cu musafiri, 79 de zile consecutive în care mereu a fost cineva acasă, cu uși și porți descuiate, așa că nu m-a mirat indignarea maximă a pisicilor și câinilor când ne-am întors în a 80-a zi. Refac treptat acasă-ul, am spălat la greu, am în continuare tendința să facă comenzi pe net, în loc să cumpăr din magazine.

# Dihăniile moșiei sunt bine-mersi, găinile nu mai ouă, avem șapte puiuți noi, văd multe buburuze în diferite stadii de dezvoltare prin pomi; iarba crește ca nebuna, totul e verde, pomii sunt plini de rod, roșiile se avântă hărnicuțe, mazărea face păstăi, napii s-au făcut lan, cotropesc teren de la an la an - au și ieșit din grădină.

# A fost primul an în care am putut să mâncăm cireșe pe săturate, cresc pomii puși de noi și mă bucur nespus, îmi sunt dragi cei doi porumbi, fasolea și dovleceii, bamele nu prea au rasărit, cu tendință spre deloc; am făcut sirop de trandafiri, trandafirată (socată style) și am uscat petale, probabil voi face și o tură de dulceață, mă mai gândesc.

# Isac Pereire de la Fructiflora e de fapt un teahibrid dungat, probabil Red Intuition, au material săditor bun, dar e dezastru cu etichetarea; nu-i mai recomand, nu mai dau link pe blog către pagina lor. Cred că voi mai cumpăra numai de unde mi se oferă garanția soiului și a prinderii plantei.

# Post covid v. 1.0: mă spăl pe mâini de fiecare dată când ajung acasă, la birou, într-un loc unde o pot face; mă spăl peste 20 de secunde, ceea ce nu făceam înainte; dezinfectez mai des suprafețele (dar mult mai rar ca la începutul nebuniei). Distanțarea socială nu mă supără, și așa nu am fost vreodată fan îmbrățișări sau pupat.

# Ieri sor'mea M. a făcut o vârstă rotundă, azi e ziua d-nei S., marți face domnul meu o vârstă și mai rotundă: La mulți ani!


2 comentarii:

cristina spunea...

Sa-ti traiasca sanatosi cu totii! La multi ani!

Anul asta am facut acelasi lucru din trandafiri, sirop si trandafirata, dar n-am pus la uscat. La ce-i folosesti uscati tu?

simf spunea...

@cristina - folosesc petalele la ceai, limonade, dulciuri, unde merge un strop de aroma.

:-D