Like?:)

joi, 3 septembrie 2020

Ce-am mai făcut


# Ziua a scăzut vizibil, diminețile sunt răcoroase, cireșii și vișinii încep să se îngălbenească, diminețile cer mânecă lungă și ciorapi. Mărul din fața terasei, de peste gard, s-a rupt din rădăcină după o ploaie supărată, sigur o să-mi lipsească. Cum îmi lipsește deja motanul musafir Boris, care a plecat la el acasă.
# E momentul acela din an în care fac piața din grădină, cu coșul din nuiele piți style pe braț, conservărim, gata cu plantele aromatice, strâng urme fine de semințe. Am schimbat pământul din toate ghivecele – cel cumpărat în primăvară a fost așa de steril c-au ieșit larve de ceva cărăbuși din el.
# Pandemia a impus oareșce schimbări: am refăcut biblioteca, avem alt calculator, alte routere (bine, și boxă activă troller, de 50W - teoretic -, pentru că bucuria stă în lucruri [nu tocmai] mici și gălăgioase).
# Momente neprețuite: când, încercând să golești coșul de rufe murdare, din el sare un gușter. Sau când, singură în baie fiind, ai o întâlnire cu un șoricel roșcat ieșit din mini-coșul de gunoi. (Pisicile noastre ne aduc papa bun și proaspăt.)
# Cineva să ne aducă vara înapoi. Nu știu cum a trecut vara asta; parcă ieri a fost finalul de mai, deja e septembrie și zău dacă știu cum a fugit vremea; am avut patru zile cu temperaturi de 33 gr la prânz și gata.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ca nu ai spălat cu statul...Mirciu a lăsat nădragii de coasă pe o stivă de crăci si am spăla un melc...l-am gasit freș într-un atac...curat in căsuța...lustruit ...sanda

Anonim spunea...

Fișierul.....scrie tontul asta doar ce vrea el

Anonim spunea...

Gusterul

microb turbat spunea...

marul se reface, nu-i scoate radacina. Natura isi face intotdeauna datoria.

simf spunea...

@sanda - esti un deliciu :))))

@microb... - marul e pe terenul altcuiva, oricum nu-i pot face nimic.

:-D