Like?:)

joi, 17 septembrie 2020

Ce-am mai făcut

 # După o lună și jumătate de n-am chef, am reușit să mă tund; am ochelari noi, sunt bronzată cum n-am mai fost de un mileniu (șlapi, bermude, tricou style), am pistrui ca-n copilărie.

# Multă lume în casă din primăvară, uși deschise mai mereu = casa plină de bioenergie, așa că am demarat încă o curățenie generală, după cea din vară. Am mai rearanjat dulapurile de pe terasă, aveam prea multe plante aromatice și se cerea unul dedicat.

# Cum pentru uz curent cam avem vase din inox (cești, căni, pahare, farfurii, castroane, tăvi, cratițe, capace etc.), le-am fiert cu sodă (și toate tacâmurile), așa că acum sunt  toate sclipicioase și mă fac să zâmbesc.

# Pădurea începe să vireze în galben, în sat miroase a zacuscă și a gem de prune, bolta se aromează a struguri, prin sat trec căruțe cu lemne și fân; beciul se mobilează cu sticle și borcane pline, câinii încep să năpârlească, găinile ouă unde și când vor ele.

# Vremea s-a răcit – mai bine spus a aproape revenit la normal -, după luni bune au început pisicile să vină în casă și să ceară în dormitor. Am luat prima tură de lemne pentru iarnă (4 ms), am refăcut neprogramat gardul dinspre vecini.

# Mă enervează noua interfață de desktop de la facebook, mă enervează noua interfață de la blogspot, mă enervează că anul acesta nu a mai fost efervescența începerii anului școlar,  mă enervează măștile și noile vremuri.

Un comentariu:

Cireș de Mai spunea...

Și pe mine mă enervează... și mă întristează...

:-D