Like?:)

marți, 8 septembrie 2020

Mere














4 comentarii:

Aur spunea...

Sunt frumoase merele la voi anul asta .Vreau sa cumpar si eu 3 in toamna asta .Ii cunosti dupa nume pe cei din poze ? M ar ajuta la achizitie .Am niste meri pîantati in gradina care nu prea seamana cu poza de pe ambalaj .Multumesc.

simf spunea...

@Aur, da, le stiu, Prima, Florina, Golden, Jonathan, depinde pentru ce anume iti trebuie, mere de iarna, de consum imediat, de procesat...

Aur spunea...

Prima este in prima fotografie? Am și eu unul în al doilea an la mine ,nu are fructe , din poza de pe ambalajul al meu nu seamănă cu al vostru.L ati cules ? Merele prima nu rezista la păstare de pe un an pe altul ,se recoltează la sfârșitul lui august.
Din ce știu de prin cărți primul pare a fi un ionagold. Clonele din aceeași specie pot varia și ele destul de mult .

simf spunea...

@Aur -ordinea e: Jonathan, Ionagold, Jonathan x 2, Florina, Golden x 5, Prima, Florina, mar gutuie. Prima are maturizare pe final de august, inceput de septembrie in teorie, zilele astea trebuie cules la noi. Fructele nu rezista la pastrare, sunt pentru consum imediat. Si-s bune-bune, plus ca iese un suc excelent din ele.

:-D