Like?:)

vineri, 30 aprilie 2010

Crâmpeie. Poze












8 comentarii:

ajnanina spunea...

cred ca de cand locuiesti in rai, inima ti-a crescut de da pe dinafara.
de-aia vin si ingerii astia cu pene tunse de va mananca din mana...

simf spunea...

@ajnanina, inima nici nu mai stiu pe unde-mi umbla in atatea minuni. din cand in cand, cand ingerii evadeaza din curtea lor intre trandafiri, o mai gasesc pe ici, pe colo.

vic spunea...

gaina aia golasa face toti banii.

iaca numa'ce observ ca ai iaz in curte. daca se ineaca cu iluzii vreo gaina.

hai si pisi la pozat, ca pe cutzu lenes l-am admirat, si sper ca de acum ma recunoaste cind ma uit peste gard sa nu ma muste de turu' pantalonilor.

Anamaria spunea...

nimic nu se compara cu libertatea din ograda. Parca si iarba are alta culoare...

Anamaria spunea...

Nimic nu se compara cu libertatea si linistea din ograda. Parca si iarba are alta culoare.

vic spunea...

oh, ma omori cu validarea asta.
tot eu vin sa zic ca mai voiesc cu poze cu gaini.

ma uit mai atent si nu-s la fel.
aaaa, ce zici de un strut?
dintr-un ou saturi o ulita-ntreaga si catelul.

simf spunea...

@vic - gainile fac scooba diving, nu degeba spun eu ca-s bezmetice. pisele au fost subiect foto si vor mai fi, lenea cainilor insa era ispititoare. le spun sa fie atenti sa te recunoasca.

@Anamaria - sa stii ca mi s-a parut ca iarba bate in albastru, dar am crezut ca-i o iluzie.

simf spunea...

@vic, n-am avut alternativa cu moderarea comentariilor, arucna o privire la cronici si-ai sa vezi.

:-D