Like?:)

vineri, 20 februarie 2015

Bleu






14 comentarii:

cristina spunea...

vaaaaai, cat e de minunata! o splendoare!

simf spunea...

@cristina - vezi ce minune a putut sa faca maimuta de masha?:)

ciumafaiul de toamna spunea...

Doamne!!!! da' ce frumoasa-i,...eu cred ca Frederica asta stie ca-i vedeta ..

mikaela spunea...

O negresa a facut o birmaneza,inteleg.

mikaela spunea...

Dupa mutrisoara as fi crezut mai degraba ca e motanel.

simf spunea...

@ciumafai... - nu degeaba i-am pus numele frida loren :)

@mikaela - mai mult siameza. mirarea e unde o fi gasit motanul adecvat?...

simf spunea...

@mikaela - e cat ursul, si mare, si grea. si se bate cu frat-su...

Mihaela T. spunea...

Doamne cat este de frumoasa! Zici ca-i pictata. :) Si are niste ochi de un albastru superb pentru care o invidiez. :)

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

dupa ce-am vazut imaginile cu ochii albastrii am avut un moment de melancolie si mi-a venit in minte BZN https://www.youtube.com/watch?v=I-OMPZSarNU.
Weekend placut cu spor in tot ce faci.

Promotia 2023 spunea...

Ce frumoasa-i Bestia! Si oare isi ascute ghearele pe tulpina vitei de vie? Ai mei asa fac, de-mi vine sa-i ucid cand vad cu zgreaptana...

simf spunea...

@oana - cum sa nu, vita e ideala pentru incercat gherute :)

vic spunea...

credeam ca e o birmantoaica, dar acum seamana cu british shorthair.
nu mai conteaza, dar e musai sa faca si ea pisoi, macar unul sa semene cu ea.

simf spunea...

@vic - e deja sterilizata.

mikaela spunea...

E tare frumoasa motata,pacat ca e sterilizata,off...stiu.

:-D