Like?:)

vineri, 13 februarie 2015

Contrast, vineri 13


16 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Dupa cum a intors capul in poza azi nu da interviuri. Cred ca ai suparat-o cu cantarul, cand a vazut ca s-a ingrasat in iarna asta.

simf spunea...

@Vasile - cantarul sigur a suparat-o, ca nu s-a lasat pana nu l-a dat jos de pe masuta :)

ciumafaiul de toamna spunea...

poi sa-i pui cantaru' alaturi dupa ce-o hranesti?Afront!!

simf spunea...

@ciumafai... - ea s-a pus langa cantar de bunavoie :)

ciumafaiul de toamna spunea...

era curioasa si ea s-o fi facut vrun inceput de depresie,sau ca sa evite...

ciumafaiul de toamna spunea...

psihologia pisicista....

simf spunea...

@ciumafai... - era curioasa ce-am pus eu in plicurile pe care le cantaream si, cum le-am luat, s-a gandit sa uzurpe locul plicurilor. :)

ciumafaiul de toamna spunea...

si ce-ai pus in plicuri??spune!!!pana nu cade cantaru' iar..

simf spunea...

@ciumafai... - seminte am pus. si le-am trimis prin tara.

ciumafaiul de toamna spunea...

siiii ceee feeeel deee....?flori?

simf spunea...

@ciumafai... - de toate, si flori, si legume, si aromatice, tot ce-am avut. in prima faza, celor care-si doreau un soi anume, la final - catre un sat din dolj lovit crunt de inundatii in anul trecut.

ciumafaiul de toamna spunea...

no biiine...daca nu vrei sa zici....flori???

simf spunea...

@ciumafai... - regina noptii, zorele, cipru, floarea soarelui decorativa, maci, gura leului, nigella, mix de gazon... :)

ciumafaiul de toamna spunea...

dar nu aveai un magazin ,o firma cu flori sau seminte?

vic spunea...

eu zic, ca orice pisi neagră se așaza pe... nu, nu pe ceva alb.
o pisi neagră se asaza pe ceva foarte curat. ca orice mitza, chiar daca nu e neagră.

simf spunea...

@ciumafai... - comertul si cu mine suntem incompatibili, orice afacere fac categoric pierd - c-asa-s eu, e o putere secreta de-a mea. :) am daruit semintele.

@vic - asa e, iar noi stim acest lucru :)

:-D