Like?:)

joi, 18 februarie 2016

Scurt raport de activitate

* Creşte ziua, creşte iară, nu musai perpendiculară, dar deja prindem o felie de răsărit înainte să plecăm de-acasă şi, când ne întoarcem, avem mai multă vreme de făcut chestii diverse.
* Mâţele nu prea mai vor prin casă, dorm în soare, înfloresc prin pomi două câte două, câinii uzurpă aleile şi trebuie să-i ocolim călcând prin noroi – şi chiar e noroi. Găinile ouă cu spor, iar avem supraproducţie şi mi-e tare drag de ele, grădina e tot maro-gri, încă nu prea sunt semne de verde, analizăm perspectiva de a creşte iepuri belgieni.
* În zonele de flori au apărut timid narcise şi zambile, sunt înfloriţi ghioceii, primula galbenă şi iasomia, au apărut sedumurile şi ceva frunzuliţe la trandafiri, garofiţele turceşti şi-au revenit, nu mai au aspect sticlos, ci-s verde-viaţă.
* Pe drum, căminele de apă şi de canalizare au fost betonate la cota la care se va turna asfaltul, s-a făcut şi proba la alimentarea cu apă, iar la perioade neregulate creşte pietriş în zonele dificile.
* Domnul meu are cojoc de oaie şi tare mândru e, a făcut stropirea albastră - pomi şi trandafiri, frunze uscate şi garduri, cam toate sunt bleu turcoaz – şi a reuşit să înlocuiască toate becurile cu incandescenţă de pe moşie (intenţia, în timp, e să folosim din cele cu leduri).
* Eu cam stau fără mânuşi deja, am pregătit pământul şi recipientele pentru răsaduri, dar aştept să vină/treacă 20 februarie, e prea devreme acum, pentru că le vom cultiva în câmp, nu în solar.
* Am repus în funcţiune bucătăria de vară, am demarat greblatul şi măturatul de primăvară al curţii, eliberez uşor chioşcul şi cred că în curând voi grebla şi zonele cu flori – chiar dacă încă mai sper într-o tură de zăpadă.

Niciun comentariu:

:-D