Like?:)

miercuri, 15 martie 2017

Azi mă-nervează

* Oamenii care întârzie. Ca să ajungi la timp, e de-ajuns să pleci de-acasă în timp util, chestie pe care o afli empiric, adică prin observație directă de-a lungul timpului, cât îmi ia să ajung din A în B în ziua x, la ora y, în traficul z; nu trebuie să aplici cine știe ce manevră Heimlich din fizica cuantică. 
* Cei care vor să se așeze la masa mea, în condițiile în care mai sunt mese libere. Omule, n-ai ce să cauți în spațiul meu vital!
* Colanţii pe sub blugi cu rupturi. Ia-ţi frate o pereche de pantaloni întregi dacă ţi-e frig!
* Coşurile de gunoi din băi pline cu hârtie igienică folosită; în oraşe există canalizare, dăăă! 
* Faptul că nu mai găsesc în magazine deodorantul pe care-l iubeam, mailurile pe care le primesc noaptea de la elefant.ro şi comentariile pe net care nu spun nimic.
* Plus Iulia Albu şi Florin Piersic.

4 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Ce-mi place cand spui ce te enerveaza.:) Si constat ca multe dintre ele ma deranjeaza si pe mine dar, recunosc ca n-am curaj s-o spun la fel de frumos ca tine.
Faza aia cu colanti pe sub blugii cu rupturi, si mie mi se pare de mare arta vestimentara. :)

mikaela spunea...

Cu primele 5 is de acord,cand am ajuns la Piersic m-am blocat.'Nerveaza Piersicul,au Persicul+Iulia,ca nu prea inteleg.

simf spunea...

@mikaela - amandoi, independent unul de altul :)

simf spunea...

@mikaela - amandoi, independent unul de altul :)

:-D