Like?:)

miercuri, 1 martie 2017

Patru. Sau patru, la alegere

Fugi-fugi-fugi-fugi!
În fața mea, Zăvod se așază strategic și nu pot să fac niciun pas. 
Reușesc să cobor din mașină; Pepsi mă dințuie mărunt de degetele de la mâna dreaptă, Hades s-a ridicat pe piciorul stâng, Urma încearcă să-l dea jos.
Ieși, măi! Și tu! Și tu.
Încerc să merg spre casă; Pepsi merge cu spatele în fața mea și la orice pas trebuie să am grijă să n-o calc.
Fugi, Pepsi! Fugi! Care parte din fugi n-o pricepi?
Ajung în fața casei; patru mâțe așteaptă să descui ușa. Intrăm împreună.
Mașa urcă în viteză pe stâlpul îmbrăcat, Jinx cere în hol, Frida și Igor intră unul peste celălalt în bibliotecă. Iese Igor, Maşa intră sărind peste Igor, timp în care scuipă ca apucata, Jinx se răzgândeşte şi vrea şi el tot în bibliotecă. Intră şi Igor, Jinx îl articulează discret, că i-a sărit fix în faţă.
Ajung în bucătărie făcând slalom periculos printre pisici, deschid cutiile cu crănțănele. Descui ușa către terasă și vreau să ies; simultan, patru pisici vor și ele și cu greu reușesc să găsesc un loc unde să pun piciorul.
Ieşi, mâţă! Şi tu! Şi tu!
Pe treptele terasei, doi câini negri; spre atelier, ceilalți doi albi, Zăvod mai aproape, păzind zona ca nu cumva să vină Urma prea aproape de noi. Vine-n fugă Zăvod şi-n spatele lui, timid, Urma. 
Mi-aleg: rămân pe terasă şi calc în patru pisici sau ies spre bucătăria de vară şi calc în patru câini. Dilemă.

Un comentariu:

Mihaela T. spunea...

:) Ce draguti sunt !

:-D