Like?:)

luni, 21 ianuarie 2019

Bună dimineață cu pisici

How i wish, how i wish you are here... 
... Întâi stins, apoi din ce în ce mai tare, telefonul sună dimineața la 6. Nu-l opresc, îl las un pic – e un mod de-a începe ziua cu bine.
Mă strecor ușor printre cele două mâțe negre care uzurpă noapte de noapte patul conjugal; îmi iau halatul, papucii, trec în bibliotecă, iau geaca. Din bucătărie agăț o ceașcă aburindă cu cafea și ies pe terasă.
-         Neața, iubita.
-         Neața, iubita.
Lângă domnul meu, mâța blondă Frida doarme liniștită.
Mă așez la locul meu; cele două pisici colorate mă flanchează, privindu-se belicos. Știu că dacă nu le strunesc cu vorba sau cu gestul se vor încăiera.
-         Igor! Frida! Nț-nț-nț!
Le prind la fix, înainte să sară una la alta fix în brațele mele.
După câteva minute, apar și pisicile negre. Jinx, cu o atitudine regală, mă invită să-l hrănesc, Mașa, hotărâtă, își articulează odraslele, le alungă și se tolănește pe perna mea de pe terasă.
Îi dau lui ză bou să mănânce, mă întorc pe terasă la cafea; Mașa mi se urcă-n brațe și începe să toarcă.
Mă iubește pisicile și e moarte dupe mine.
Iar eu trebuie să plec la serviciu.

2 comentarii:

cristina spunea...

lasa, ca e bun si serviciul asta la ceva, cred.

simf spunea...

@cristina - clar e. mai ales ca-mi si place ce fac :)

:-D