Like?:)

luni, 25 martie 2019

Disparate

# A-nflorit și forsiția noastră, primăvara a venit de-a dreptul; au apărut bujori și tradescantii, roiniță și mentă, se deschid ușor narcise ciufulite și zambile – inclusiv una albă pe care am pus-o probabil din vreun ghiveci primit anul trecut –, primulele galbene au floricele, iasomia de iarnă se umple de frunze.
# Tăiatul pomilor încă e în desfășurare, livada e plină de crengi mai groase, mai subțiri, anul ăsta sunt puțini muguri de rod la meri - nu mă mir, după abundența anului trecut -, așa c-am coafat pomii mai cu talent, măcar să se hrănească  bine.
# Am mobiliat miniserele cu semințe, urmează să aranjez raftul de ghivece/minisolar și să le pun acolo, am tuns cerastiumul și am pus în jurul salviei mari o mulțime de butași, să vedem ce vor face – eu le-am dat o șansă la viață.
# Am descoperit o gamă de produse de curățenie la un supermercato; au și alcool, și amoniac pentru curățenie, și degresant minunat, și produse cu săpun de Marsilia; prevăd o perioadă de experimente.
# A dat căldura și blugii rupți plus geacă blănoasă au fost înlocuite de costume masculine casual, cu craci și mâneci prea scurte, musai cu ciorapi albi, model gleznă-n ghips.
# Mi-am amintit zilele trecute de suvenirurile din copilărie “de la băi”: felii din trunchi de copac pictate, de obicei chicios, eventual și cu câte un cap de cerb, tigăi din cupru cu modele 3 D, buzdugane și topoare din lemn.
# Farmacie, anunț de angajare, agenție bancară, amanet, anunț de angajare, sală de jocuri, banner cu anunț de angajare; coșuri de gunoi goale cu gunoi lângă ele, bănci galbene în centrul pietonal cu bunici și nepoți, o simigerie, încă una, altă simigerie – centrul orașului pe final de martie.

Un comentariu:

Zina spunea...

Bun raport, mi-a făcut chef de treabă! ☺

:-D