Like?:)

marți, 11 octombrie 2022

Gizmo

 

Pisică europeană de rasă comună, mascul, trei luni. Noua noastră dihanie. De cum a intrat în casă, a plecat în inspecție; e curios, curajos, harnic, cu nenumărate inițiative și nu se teme de nimic. Nu știu dacă și-a învățat numele, dar la ton reacționează sigur, cum a învățat ca la ”nu!” să rămână pe loc, la fel când îl țistuim.

Mănâncă orice, doar că trebuie să-i amintim, e prea ocupat să exploreze și uită de hrană. În trei zile a explorat întreaga casă, a evadat de două ori, a învățat să calce pe iarbă – ezita inițial -, ne anunță că a folosit litiera sau că are castronul de crănțănele gol.

Caută companie continuu, Mașa nu îl suportă, fuge de el, Frida e deja mai tolerantă, curând îl va accepta la somn lângă ea. Dacă ele nu vor, vine la noi: se urcă în brațele domnului meu ca să doarmă, pe mine mă escaladează, iar eu umblu cu el pe umăr de parcă ar fi papagal.

Gizmo ot Smeura.








3 comentarii:

Anonim spunea...

Băi, ce față are! Pe sufletul meu, asa! :)

Anonim spunea...

Bag seama că am comentat anonim
Fără intenție, nu știu care evtreaba, logata sunt la gugle. Roxana lu' Lulu :))

cristina spunea...

Frumusetea minca! Sa va traiasca sanatos si sa va faca numai pozne! :D

:-D