Like?:)

joi, 25 noiembrie 2010

Pietre şi foc. Poze









4 comentarii:

daiana spunea...

http://irenadaiana.wordpress.com/2010/11/25/colectiile-mele-suiseki-1/

:) :) :) te pup sis , facem un schimb de bolovani?

vic spunea...

eu am pe balcon, niste trovanti. de pe linga rimnicu vilcea...

ba_laura spunea...

m-am tot intrebat ce-mi place atat de mult la prima poza ... "oul" acela de piatra e grozav, dar altceva imi dadea senzatia de acasa si de bine...
pana la urma m-am prins: cartile!
de data asta nu titlurile, nu autorii, nu continutul, ci aspectul.
sunt carti citite apasat, obosite, muncite, care si-au facut destoinic datoria , nu bibelouri frumos aranjate intr-o vitrina.

simf spunea...

@ba_laura. "oul" are si sprancene si ochi, este o miniatura a "muzei" lui brancusi. marea a slefuit piatra si a adus-o la forma brancusiana. o doamna draga noua, artist plastic, a avut ochi sa vada piatra, a luat-o, a conturat chipul muzei si ne-a daruit-o noua. (daca maresti poza se vede)
cartile... sunt folosite, ca asta e rostul lor. de decor sunt cele scoase de adevarul si de jurnalul national, pe care le cumpara oamenii la metru pe post de bibelouri. >:)

:-D