Like?:)

miercuri, 10 noiembrie 2010

Umbre. Poze






5 comentarii:

ajnanina spunea...

ce luminoase sunt :)
mai ales cele ale amicului blanos:)

simf spunea...

@ajnanina, ca sa pot face pozele a tot trebuit sa ma cert cu "amicul", ca era tare curios sa vada ce fac eu acolo. asa l-am "imortalizat" si pe el.

daiana spunea...

faine sis, uite ca la umbre nu m-am gandit sa le pozez desi le-am tot admirat. Am retinut.

vic spunea...

imi plac toate pozele dar cele in care e si ceva miscator - cu suflet, adica desi popa zice ca nu - in mod deosebit.

asa ca dau ce am in portofel pe soarele de pe boticul cutului bleg. eu nu stiu ce le faci ca toate animalutele tale au aere de vedete si stau la pozat. pai ce, eu o prind pe jazz? nope, never.

simf spunea...

@vic, nu le fac nimic animalutelor. numai ca am rabdare sa prind momentul optim. uneori iese cate o seria de poze reusite, alteori dihaniile se misca si din 5-6 poze doar una e bunuta. cred ca solutia e... rabdare.

:-D