Like?:)

miercuri, 22 februarie 2012

Ce-a fost, ce este şi ce va să fie

La început a fost o hidrartroză cu bursită şi alte minuni (adică apă la genunchi). Au urmat ceva atele ghipsate când şi când.
Acum am trecut la next level: ruptură de ligamente. Două. La genunchiul drept. Precum sportivii de performanţă.:)
Sunt iarăşi cu o mândră atelă ghipsată până marţea ce vine (trebuie să se retragă edemul şi sî se vindece urmele puncţiei), când voi deveni mândra proprietară a unei "imobilizări circulare", adică ghips ca la carte, vreo 4 săptămâni.
Vestea rea e că până marţi nu pot să stau decât în pat sau pentru perioadă scurtă în picioare.
Vestea bună e că durerile s-au diminuat considerabil şi că deja pot să citesc.
Şi e un soare fain afară...

15 comentarii:

cristina spunea...

:(
dar de la ce?
ca stai acasa e bine, dar ca ai (avut) dureri nu e bine deloc.
nici dupa ce te va pune in ghips nu vei avea voie sa stai in picioare?

simf spunea...

@cristina - o miscare gresita prin alunecare, probabil si tonele de zapada date in ultima vreme, interferonul harnicut care papa tot, medicul mi-a spus ca tot aici trebuia sa "ajungem" odata si odata. dupa ce imi va pune ghipsul circular voi putea sa stau in picioare mai mult, si pe scaun pentru perioade scurte. si vor disparea durerile.

Diana Alzner spunea...

Era să întreb şi eu cum te-ai ales cu aşa ceva, dar văd că ai răspuns Cristinei.
Ai grijă de tine, nu face niciun efort.
Somn şi lectură cu pisici negre alături! :)

Loredana spunea...

Sanatate multa iti doresc!

cristina spunea...

am banuit ca are legatura cu interferonul. eu zic sa mai adaugi niste procente la grija fata de tine :)
sa te faci bine cat mai repede! iti tin pumnii.

vic spunea...

in fine, pot si eu sa te invit la felix. :-))
merge si eforie nord.
stai linistita, nu te juca, poate faci prajituri. colorate.
tine mitzele pe post de comprese. cu rindul.

Dani P. spunea...

Oooo, imi pare rau ! Dar se trateaza, deci exista sperante si bine ca nu te mai doare.
Cel putin, ai o vacanta neprogramata, nu ? Insanatosire grabnica, Simona !

Mikka spunea...

Ffffuuu-ffffuuuu... Suflam, sa treaca. Si pupam si iar suflam.

Cred ca se cerea o pauza, nu? Sa dea (numai) altii zapada.
Si tu, ca o regina, sa citesti...
Ffffuuuu-fffuuu iar, ca sa fie fara dureri. Si pupic iar, peste.

Anonim spunea...

Simon, de ce ne dai tu vesti urate? Suntem alaturi de tine. Cu sufletul si cu mintea. Fa-te bine ca vine primavara si trebuie sa iesim la cules de urzici. :)

simf spunea...

va multumesc pentru gandurile de bine.
vic, as prefera herculanele, realmente iubesc valea cernei, cu 7 izvoare cu tot, acolo chiar ca m-as putea obisnui; matele nu le pot tine comprese pe rand, ca nu scap deloc de masha, e pe/dupa mine continuu si nu-i tace gura decat cand doarme.
nu ma bucur de pseudovacanta asta, chiar ma enerveaza (culmea e ca imi inchipuiam ca mi-ar placea)

Ilincaotgramesti spunea...

Iată, asta-i o belea!
N-o să-ți spun că trece iute
dar spun: totul să te-ajute,
mâțe, prunci, căței, consort,
spiritele din padure
si natura ce-o iubesti!
Ca sa te faci iute bine
ia si-un pupic de la mine!

Stefana spunea...

Draga Simona, exact acu un an ajungeam si eu la ortopedie (fisura de ligamente pe la clavicula, urmare a unei alunecari teribile). Ghinion de nesansa, multe luni nici n-am putut ridica bratul drept.

Mangai si eu genunchiul sa nu te doara, ca altceva nu ma pricep ce as putea face:-*. Doctorii stiu mai bine, ca ei vad mereu chestii d'astea si de aia par oleaca cinici.
Da'tu sa-i asculti si cand or zice sa faci miscare (sau sa nu cumva sa misti), fa cum iti zic si o sa fie bine.
Sa te vindeci repede iti doresc.

mihai apostu spunea...

MARŢIŞOR 2012

Aceste versuri, au fost scrise-n zori
Când primăvara alinta pământul,
Când mama sau iubita uneori
Cu palmele îmi adumbreau cuvântul.

Acest poem nici n-ar fi existat
Dar insistandu-mi vrerea mea flămândă
M-anzdravenit să scriu un vers cifrat
Drept mărţişor în inima-ţi plăpândă.

Să te anunţ că vine primăvara
Că visul iar renaşte în privire
Să îţi doresc să-ţi acordezi vioara
Să-ţi cânte-n suflet de iubire.

Acest poem e floarea mea spre tine
Acest poem e ghiocelul meu
Ce ţi-l strecor pe lângă gânduri bune
Şi ai să-l porţi în sufletu-ţi mereu.

Mihai Apostu

simf spunea...

@mihai - multumesc mult, mi-ai luminat fruntea.

irenadaiana spunea...

ei soro , cum de mi-a scapat postul asta? Chiar ma miram care-i treaba cu ortopedul. Imi pare rau pentru genunchiul tau. Insanatosire grabnica. Am avut si eu in tinerete piciorul in ghips tot pe vreme de iarna , aveam senzatia ca n-o sa se mai dezghete niciodata. Bine ca esti mai bine. Sanatate si-o primavara frumoasa iti doresc :)

:-D