Like?:)

marți, 20 august 2019

Scurt pe 20


# Week-end prelungit cu casa plină, două seri de canastă până la ore mici, o plimbare de poftă la târg, cupil capitalist împlinind o vârstă.
# A scăzut traficul pe blog, a crescut zenul pe facebook. E de bine și foarte bine.
# Am făcut sirop și pastă de mure și zmeură, rețete de leneș, și-s cam încântată de descoperire.
# Des-păienjenitus magnificus chioșcul; muncă de chinez bătrân, doi inși, o zi întreagă, în soare, dar mândră mi-s de rezultat.
# A fost arșiță, nu până la pragul de irespirabil, dar am vazut și 34 gr. (Acasă, 32.). Udat plante, udat pisici, udat câini, udat eu pe mine, udat.
# Dacă pică în sat curentul, nu poți să cumperi nimic. Nu, că nu pot să vă dau bon.
# Week-end-ul viitor, vine C. cu fiul său mișto (prognozez o noapte albă cu gin și-n pijamale pe terasă), mi-e drag și abia aștept.

6 comentarii:

cristina spunea...

Sa-ti traiasca! La multi ani!

simf spunea...

@cristina - mersic. cand ne-am cunoscut, abia intra in facultate. :)

Mihaela T. spunea...

La multi ani ! Sa fie sanatoasa, fericita si cu cat mai multe visuri implinite !

simf spunea...

@Mihaela - multumesc.

Claudia Mihaela spunea...

La mulți ani frumoși și fericiți!♥️

simf spunea...

@Claudia Mihaela - multumesc

:-D