Like?:)

joi, 28 noiembrie 2019

Fragmentar


*
-         Are sâmbătă fie-mea botez, nu mă duc.
-         Cum nu vă duceți?
-         Nu mă duc, că vine fost nevastă cu manichinul ei. La nuntă îmi venea să-l bat și pe el, și pe ea. Că a luat pe unul sfrijit, mi-e și rușine, cu soră-sa am trăit eu în tinerețe.  Și când i-am văzut și pe ei, și pe aia cu bărbac-su... Cum să mă duc?

*
Doamna S.: De ce să-mi văd dosarul de la Securitate? N-am știut cum să scap mai repede de vremurile alea, să redevin captivă în ele? Nu, nu mi-ar fi folosit la nimic, mai mult rău îmi făcea.

3 comentarii:

ciumafaiul de toamna spunea...

Ai tras cu urechea in mijloacele de transport??

simf spunea...

@ciumafai... - nu, sunt discutii fata in fata :)

cristina spunea...

eu am vazut dosarul de la cnsas al bunicului meu. a fost o experienta transcendentala. daca as fi sigura ca am si eu, mi l-as cere la studiu, chiar daca imi va schimba viata pentru cel putin un an (cam atat mi-a luat sa ma "curat" de senzatia pe care mi-a lasat-o dosarul bunicului meu).

:-D