Like?:)

miercuri, 11 noiembrie 2020

Ce-am mai făcut, ediția de noiembrie mai la mijloc

# Lucrez de acasă și îmi place, cu flăcări jucându-se pe pereți și miros de bețe HEM, cu pisici răstignite pe fotolii și fructe pe măsuță. “Ling” poze și reviste vechi, cu miros de atunci, aflu zi de zi de din ce în ce mai mulți cunoscuți care trec sau au trecut prin covid.

# Plantele nu prea au ieșit din vegetație, grădina încă e verde, nu am închis apa, moșmonul așteaptă să fie cules, urmează ultima coasă a anului. Adina mi-a adus un pui de rozmarin, prin sat trec căruțe cu lemne și mașini cu legume, în grădini ard focuri purificatoare.

# Trec gâște vorbărețe-n V sau + spre sud, s-au împuținat ploșnițele și buburuzele, așa că am scos perdelele antiinsecte și tare fain e, câinii mari încă năpârlesc cu talent; pe coșurile caselor ies vălătuci de fum, dimineața e frecvent ceață și pământul începe să miroasă a frig.

# Fericirea stă peste tot, doar să vrem noi s-o vedem: pulsoximetrul – jucărie nouă, cinci găinuțe de la sor’mea M., boxa activă troller - harnică și eficientă, păducelul lăstărit din gutuiul tăiat, trei trandafiri primiți nesperat de la Lia, Lie-Lie...: Perrenial blue, Super Excelsa, Fairy Dance.

:-D