Like?:)

vineri, 22 ianuarie 2021

Ce-am mai făcut

 

# A nins și m-am bucurat nespus, cu toate că n-au fost fulgii de gâscă pe care mi-i doream, apoi a fost ger și zăpada trosnea sub tălpi; am spart apa de la câini și găini, am măturat, dar n-am făcut tradiționala febră musculară de la lopata de zăpadă, de înzăpezire - nici gând.

# Am fost casnică – ceea ce se întâmplă rar spre deloc – am cusut de mi-am ciuruit amprentele: aveam nevoie de încă o tură de huse la fotoliile din bibliotecă și, cum nu am găsit să cumpăr, le-am făcut dintr-o cuvertură densă din bumbac.  4 m l de tiv festonat, apoi m-am hărnicit și am cusut tot ce știam că trebuie. Muncă de chinez bătrân, dar și prilej de podcasturi și de Normal People pe HBO Go.


# Domnul meu s-a distrat cu schimbatul pompei de apă, a presostatului și a nu știu ce de la vasul de expansiune: frumos, delicat, pe temperaturi negative și întuneric. Cărat, spart și adus în casă lemne nu se pun, că intră în îndeletnicirile zilnice.


# Dacă întreaga vară am stat în tricou bermude șlapi, în toamnă – pantaloni de trening, hanorac, saboți, de când a dat frigul – fleece-uri, geacă, saboți, când e să plec de acasă simt că mă sufocă hainele: blugi elastici lejeri, pulovere largi, geci mari.

# Dintre cei dragi mie, din familie au trecut prin covid  patru persoane; dintre apropiați, încă două; din cunoscuți – zeci. Au murit 4 persoane pe care le cunoșteam, care toate ar mai fi avut ani buni în față.

# Casa din curbă e scoasă la vânzare, au locuit în ea cred ca sub doi ani. În meri – cam la 150 m de noi – se aud zi de zi râsetele adolescenților ieșiți la săniuș. Ana, Alin și Boris au plecat la București și îmi lipsesc.

Niciun comentariu:

:-D