Like?:)

joi, 28 ianuarie 2021

Joy de joi cu ghiseul.ro și primăria comunei

Aflu, la începutul săptămânii, că primăria noastră s-a înrolat la ghiseul.ro, ieeeee, voi putea plăti lejer online, nu ca anul trecut, când am făcut OP pentru fiecare taxă, că au conturi diferite, și a trebuit să trimit pe mail confirmările.

Intru în cont, nu văd impozitele, doar ceva amenzi și taxe de eliberare diverse. La Pitești îmi arată că n-am nimic de achitat. Măi să fie! Trimit mail la ghiseul.ro, ei îmi răspund c-au trimis o cerere de asociere cont la ambele primării.

Trimit mail la primăria comunei cu CNP și toate datele necesare, cer acces la platformă. Și primesc răspuns:

Bună ziua, trebuie să plătiți pe rolul soțului, o zi frumoasă.

M-a apucat un râs... E firesc, mi-am spus, ca-n 2021, când sunt doi proprietari, rolul să fie pe numele soțului (care n-are cont pe ghiseul.ro); femeia trebuie respectată, ocrotită, nu trebuie stresată sau exploatată cu plata taxelor și impozitelor.  😊

Niciun comentariu:

:-D