Like?:)

joi, 16 ianuarie 2020

Scurt


# Crește ziua și se simte bine asta, dimineața dezghețăm apa câinilor și râcâim geamurile de la mașină, bruma rezistă și ziua în zonele mai umbrite.
# E secetă rău, n-a mai plouat de o eternitate, de zăpadă nici nu mai spun, că n-a fost deloc în astă pseudo-iarnă.
# Dihăniile sunt bine, noi – în limitele legale, grădina – tristă, curtea – mereu altcum, decorată de câini în fel și chip.
# Nu am ce să scriu pe blog - activitățile sunt cam rutină; poze – iar, aceleași cadre, unde nimic nu s-a schimbat? Nu.
# Sincer, nici nu prea am chef de mai nimic. Aștept să se schimbe cumva vremea, să îmi schimb și eu mintea.

Un comentariu:

Adriana spunea...

Si eu astept primavara dar parca inainte de primavara as vrea si niste iarna. Ultimele zile a fost ceata si simteam ca intru in depresie. Intr-adevar este seceta mare si se pare ca sansele de precipitatii sunt mici, din pacate.

:-D