Like?:)

luni, 13 ianuarie 2020

Seri de iarnă cu Mașa


Me!
Așa mă invită mâța neagră să mergem seara la somn, în dormitor.
Îi deschid ușa de la hol; repede, merge în baie, se urcă pe cadă și începe să lingă pipa de la baterie.
Me!
Da, fetiță, ai răbdare să mă spăl.
Stă cu mine și mergem împreună în dormitor; se urcă pe locul meu în pat: me.
Da, fetiță, stai să mă schimb.
Mă așez în pat; Mașa vine, se mângâie singură de mine, nu-i e de-ajuns că o mângâi cu ambele mâini, și toarce.
După câteva minute se satură, se retrage mai spre ușă și începe să se spele prelung; când termină, se întinde la picioarele mele cât e de lungă.
Când sunt aproape gata să adorm, o aud cum coboară din pat: se duce să doarmă în chiuveta de la baie, special pentru ea inventată.

2 comentarii:

Adriana spunea...

Oare nu e rece chiuveta? Ma mir ca se duce acolo, de obicei pisicile prefera locurile calde.

simf spunea...

@Adriana - daca e cald in casa, fie vara, fie iarna, pisicile noastre negre dorm frecvent in chiuveta de la baie sau in cada.

:-D