Like?:)

luni, 27 ianuarie 2020

Pe final de ianuarie


# Găinile sunt nesimțite maxim și de trei luni nu ouă, mă bântuie gânduri ucigașe.
# Am găsit jucărie-caracatiță pentru câinii mari, roșie, cu piunitoare, spre bucuria Urmei, care nu prea îi lasă pe ceilalți să se apropie de ea.
# Pepsi e Houdini, a găsit soluții să ajungă în grădină (prin roaderea porții de la chioșc), și, după înlocuirea porții, prin deschiderea ivărului ei (iar a citit mușamaua de pe masa din chioșc și a furat clemele de prindere).
# Iar am data atac (cu aranjare) în bibliotecă, iar am scos + dus cărți, am mai urcat la etaj din cele de jos, am două rafturi mai libere și mă bucur de ele ca de-o schimbare de mobilă.
# Întind rufele afară și frigul le face carton, mă distrez îndoindu-le perpendicular mânecile și, când le bag în casă, miroase totul a copilărie.
# Periodic neregulat fac pliculețe cu semințe, muncă repetitivă, de chinez bătrân, când viața trece pe lângă mine.
# Iepuri, căprioare și ereți se plimbă prin preajmă, prin casă apar de nicăieri muște vivace, am consumat incredibil de multe lemne și zău dacă pricep de ce, că frig n-a fost; a înflorit iasomia de iarnă, au apărut timizi ghioceii.
# Pentru cei care au deschis calculatoarele mai târziu, e prima dată când nu greșesc anul: am scris din prima 2020, nu ca-n alți ani, când rămâneam pe stil vechi spre o lună (noroc cu 20 20-ul duamnei).

Of, zăpadă, unde ești tu? Așa era în:
2014 
2016 
2019 

4 comentarii:

Adriana spunea...

Nici noua nu ne prea oua gainile iarna desi mama le da apa calduta. Le trebuie caldura ca sa oua constant.

In legatura cu rufele pe mine ma bate gandul sa-mi cumpar un uscator de rufe automat dar nu am unde sa il mai pun desi are nevoie doar de curent.

Zapada imi lipseste si mie. Un an asa fara zapada imi amintesc ca a mai fost in 2012 dar atunci a fost si foarte cald.

simf spunea...

@Adriana - la noi a nins in 2012. a fost si ger.
uite ianuarie: https://fusaru.blogspot.com/2012/01/lampi-solare-colorate-in-iarna.html
si decembrie: https://fusaru.blogspot.com/2012/12/postapocaliptic.html

Adriana spunea...

Eu tin minte perfect ca la noi nu a nins si a fost atat de cald incat am crezut ca imi infrunzesc trandafirii deoarece eu ii protejez iarna. De atunci ma gandeam ca nu o sa mai vad ierni cu zapada.

cristina spunea...

Eu nu inteleg cum de la voi infloresc ghioceii, iar la mine nici n-au scos capul din pamant.
Trebuie sa ma duc sa ma uit si eu la iasomia mea, ca nu-mi e in drum dimineata.
Lipsa zapezii ma pune si pe mine pe ganduri, din cauza de seceta. Altminteri, nu-mi displace ca nu mai am cum sa alunec pe drumuri si ca nu ma mai stropesc masinile.

:-D