Like?:)

miercuri, 24 februarie 2010

Schimb confort urban pe libertate rurală (10)





Vine primăvara. Mi-e clar asta, miroase a pământ reavăn, nu mai e frig, e… primăvară. Pomii au înmugurit, hamacul şi şezlongurile au ieşit la soare, berea cere iar pahare din inox şi câinii se joacă bezmetici cu aceeaşi jucărie în acelaşi timp.

Am tăiat din zmeură, a venit un vecin şi ne-a arătat cum să tăiem pomii (anul ăsta nu le cer să facă şi fructe, ci doar frunze şi flori). Au apărut nişte chestii verzi din pământ pe care le-am identificat mândră: zambile, narcise (sau ceva de gen), primule şi pătrunjel. Parcă nu-s aşa de nepricepută, nu?

Aflu cu stupoare că sormea nr. 2 a plâns trei zile când a văzut unde stăm. Cea mare s-a bucurat, ne-a consiliat întru ceva agricultură şi a venit cu drag la noi, cu ea am tăiat viţa-de-vie (cu foarfeca de friptură, că alta n-aveam, acum am foarfecă de vie şi o şi folosesc), ea a filmat cu mobilul locurile noastre să se laude cu ele. Tot ea are o casă în afara oraşului, unde evadează de câte ori îi e drag, aşa că n-am de ce s-o suspectez de… diplomaţie. Sormea nr. 2 s-a temut în iarnă că ne e frig, foame, frică sau cine ştie ce, că suntem sinistraţi şi atacaţi de diverse animale inferioare nouă în lanţul trofic şi-a sunat-o pe sora comună să întrebe cum ne este. Mă întreabă un coleg: „Tu chiar stai pe coclauri?” Da, chiar stau şi-s tare încântată! Vine primăvara!


2 comentarii:

Mili spunea...

e tare frumos,mai ales pentru aerul curat si minunatia aia de natura care e principalul vecin:) da, dar si cand vine primavara si vor fi numai flori...si iarba si pasarele, vor fi destui care vor vrea sa vina in vizita:)

simf spunea...

@Mili, ai dreptate, deja avem "programari", inclusiv la stat cu cortul.

:-D