Like?:)

miercuri, 11 iunie 2014

Prin grădină








6 comentarii:

silavaracald spunea...

Superbe „petele” astea de soare!
Dacă mi-ai reaminti și cum se numesc, ți-aș rămâne îndatorată. :)

silavaracald spunea...

Mda, am aflat și singură: călțunași. Din postarea ta precedentă. :)

simf spunea...

@slvc - condurasi, caltunasi, chiar si nasturasi li se spune - tropaeolum majus

Unknown spunea...

Foarte frumosi, au inceput si ai mei sa infloreasca dar sunt portocalii, as fi vrut si rosii!

simf spunea...

@Reli - am luat de la lidl un plic color mix, pentru caltunasi pitici.

Unknown spunea...

Poate am noroc si sunt si ai mei de mai multe culori, si eu tot plicuri de la un supermarket, dar nu mai stiu de care si cum. Astia de-i am aici sunt pitici si au o singura floare si mai multi boboci, aia din gradina parca se intind, or fi mai inalti!

:-D