Like?:)

vineri, 27 iunie 2014

Trei pe o pernă, fără a mai socoti şi canapeaua




12 comentarii:

cristina spunea...

un deliciu!

ciumafaiul de toamna spunea...

Spatiu???...prea mic!!!tre' o perna mai mare,nuuuu?Doamne fereste de-o relaxare...si se produce vrun accident...pe langa ca atata inghesuiala poate da la batranete probleme de sanatate,, si deviatii de comportament...,-formarea de gashti agresive,depresii,separari de grup cu ranjiri de colti- sau deja exista???Daca DA! e de belea..

MNiko spunea...

Cat de dragalasi sunt!

simf spunea...

@ciumafaiul... - e alegerea lor, au in apropierea pernei si un cos din rachita (mare, pentru caini) cu perna mare si paturica din fleece, dar daca acolo au vrut simultan toti 3... e o ingesuiala accidentala, ca au nenumarate locuri amenajate pentru odihna pe mosie (era cam rece si ploua cand i-am fotografiat). dar s-ar putea sa ai dreptate, sa le aduc un psiholog?:)

ciumafaiul de toamna spunea...

KOSH???=ingradire??=privare de libertate[la intins de blanitza] ,de vizibilitate[printre gene,asaaaa ca nu cumva sa capete doar vrunu' ceva bun ...]Da' daca zici ca-i vreme de ploaie si ingramadeala accidentala mai amanam cu psihopupu' .....Maritzi a mea cand simte ca-i depasita de evenimente sau ca-i luna plina [atunci fiara din ea scoate la iveala neste chestiii] se tufleshte sub covertura de unde nu iese decat ca sa umfle usa....Da' ea-i singura !!!si singuratatea scoate monstrii....si agresivitate -trage niste batalii prin gradina cu homeless-ii....si-si semnaleaza prezenta cu niste suneteee ca nici eu nu le pot reproduce pe toate
Oricum 3 pisoi -3 culori...frumosi foc!!

Mihaela T. spunea...

Ce draguti sunt! Si, frumosi foc!
Super tare comentariul "ciumafaiului de toamna"! M-a distrat la fel de tare ca si raspunsul tau cu psihologul. :)
La Bucuresti ploua si e urat. :(

simf spunea...

@Mihaela - si la noi ploua, nicio grija, tot ploua de 3 luni cu urme fine de zile pauza :)
comentariile andei (ciumafaiul)? un deliciu, de-aia mi-e draga :)

Mihaela T. spunea...

A, am uitat sa-ti multumesc ca mi-ai inseninat ziua cu Igor - favoritul meu. :) In ultima poza imi vine sa-i mananc nasucul ala gri petrol. :)
Doamnei Anda ii transmit felicitari pentru imaginatie si vocabular!

simf spunea...

@Mihaela - de cate ori puna o poza cu igor, ma gandesc la copilul nr 1 (e motanul ei) si la tine :)

Mihaela T. spunea...

Multumesc frumos, Simona!

ciumafaiul de toamna spunea...

V-am auzito-cetit...

simf spunea...

@anda - asa si trebuie :)

:-D