Like?:)

marți, 18 august 2015

Pe scurt, după Sântă Mărie

* Zăvod aproape şi-a revenit după operaţiunea sterilizare desfăşurată miercuri - n-a fost prea uşor, antibiotic, dureri, privire tristă, zăcut, dar zău n-am găsit alternativă. Are băiatul acum şi microcip, şi-o otită bonus, şi minunăţele luate cu ocazia prilejului: zgardă, lesă, jucărie, pieptăn şi perie – toate albastre, blue period.
* Hades a primit o corecție de la musiu Zăvod pe tema mâncării (s-a lăsat cu o sperietură bună), Castor se mișcă greu și suferă de căldură, pisicile se comportă în limitele legale, găinile au făcut scufundări în soluție insecticidă, iar curtea și voliera lor au suferit o curățenie generală responsabilă.
* Ceapa e la uscat în chioșc, usturoiul „s-a topit”, am pus experimental oareșce legume în oțet, am cules patru găleți de roșii din grădină (într-o singură tură) – vis atins. Strâng semințe și usuc plante, am limitat competeția pe resurse în stratul cu varză, am udat la greu, am urât canicula.
* Ziua scade vizibil, pensiunea din zonă crește responsabil - deja o placă proaspăt turnată se vede peste copaci -, la una din cele patru case crescute după ce ne-am mutat se fac pregătiri de mutare a proprietarilor acolo, prin sat trec căruțe cu fân și sunt deja bucăți de teren curățate după strângerea recoltelor.
* Am ieşit din majoritatea grupurilor de facebook având ca temă seminţe, plante, grădină, prefer să cumpăr seminţe/plante decât să schimb/primesc şi să mă încarc negativ zi de zi de la abundenţa de oameni fie răi, fie de-a dreptul proşti - minoritari, ce-i drept, dar nesuferit de vizibili.

3 comentarii:

Ana Maria spunea...

Zici c-a suferit Zavod dupa operatie?
Mie medicii mi-au spus ca nu sufera deloc... taca-paca si gata ... (si eu as vrea sa-l operez pe Rocky, de teama sa nu fuga vreodata... mai ales in Bucuresti...)
PS: cand imi fac timp si eu vreau sa ma dezabonez de pe grupurile astea... prea mult margaritar pe unele tichii... problema mea mare este ca-s si prietena cu unii de pe aceste grupuri, fara sa stiu cand le-am cerut sau acceptat prietenia :)

cristina spunea...

dar ce i-o facut zavod lui hades si de ce?
dupa ce i-am pus microcip lui max (venise vet-ul ca max avea febra. avea borelioza. i-a pus si microcip), a ramas vreme indelungata cu o galma in locul ala, ca o umflatura mare. nu prea imi vine mie sa cred ca chestia aia e chiar prietenoasa cu organismul, dar ce sa facem , ne supunem legii ...
te felicit pt rosii. anul asta am si eu multe. cred ca e de la soi si de la noul lor loc.
ce-i cu aia de pe facebook? ce tampenii fac?

simf spunea...

@cristina - la zavod nu se simte deloc unde i-a fost pus microcipul. (cu rosiile cred ca-i anul bun, ca toata lumea e incantata de productiile proprii.) pe fb? faze gen: de ce n-ai strans seminte de urzici/tataneasa, vetrice, nu te-ai gandit ca altii n-au? sau: de ce te lauzi ca ai seminte de x cand nu ai? (asta la 6 luni dupa anuntul ca am seminte de x)

:-D