Like?:)

miercuri, 19 august 2015

Ploaie de vară

Nu-i prea plăcut să te prindă ploaia de vară îmbrăcat la patru ace când n-ai în preajmă niciun adăpost.
Faptul că fugi nu oprește ploaia și nici nu te ajută să fii mai uscat.
Nu poți controla situația, nu o poți schimba, degeaba te superi, degeaba bombăni în barbă.
Nu mai bine te bucuri de ea, sari desculț în bălți, cânți Singing in the rain, vezi partea bună?
I'm singin' in the rain
Just singin' in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again...

2 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Vai, mi-ai adus aminte de film. :)
Ia sa-l caut, parca color nu l-am vazut niciodata. Doar alb - negru, la TV, pe vremea demult apusa. :) Ce frumos!
La noi nu a dat decat o ploaie dintr-aia scurta, da' cu clabuci (vorba lui Dani :)), alaltaieri seara. In schimb de ieri s-a racorit.
Cand am ajuns acasa aseara si am deschis geamurile (in toata casa), am iesit pe terasa. Stand in dreptul usii, din exterior depe terasa, simteam cum vin valatuci de caldura din casa, probabil impinsi de curentul care se crease.
Am avut o senzatia foarte ciudata. :) Parca eram in fata cuptorului.

simf spunea...

@Mihaela - la noi se scutura norii in fiece zi, de-ajuns de-un dus, daca te prinde pe strada. seara, pe terasa, trebuie maneca lunga deja.

:-D